In 2007 hebben wij kennis gemaakt met dhr. Hensgens van Mister Aqua. Mister Aqua verkoopt watercoolers en moet het hebben van mond-op-mond reclame. Ik heb hem gewezen op zijn website welke op dat moment gebouwd was in deels flash en deels HTML met tabellen. Mister Aqua had op dat moment geen oren naar mijn verhaal wel konden wij zijn website aanpassen door prijzen en tekstuele aanpassingen te doen. Ook hadden wij een website voor een nieuw soort watercooler gemaakt en daar was Mister Aqua helemaal weg van. Na diverse gesprekken gevoerd te hebben heeft Mister Aqua besloten zijn website om te gooien en door dWork een nieuwe (op basis van de reeds gemaakte website) website te ontwikkelen.
In 2008 (maart) ging de nieuwe website online. Bij de bouw en het plaatsen van de content hadden we rekening gehouden met het optimaliseren van de website met het oog beter gevonden te worden in Google.
Midden 2008 belde dhr. Hensgens van Mister Aqua om te vragen wat we precies hadden gedaan. De aantal bestellingen van de website was verviervoudigd! We hebben hem verteld wat we precies gedaan hadden en dat we meer voor Mister Aqua konden doen.
Anno nu hebben wij ruim 8 websites voor mister Aqua opgeleverd en loopt er een SEO campagne al voor ruim 4 jaar welke we elke maand updaten.
Vrijwel bij elke klant geven we net het kleine beetje extra, dit extra wordt beloond niet altijd met nieuwe opdrachten maar wel met reacties en dankgetuigenissen. dWork dot voor haar klanten vaak meer dan een gemiddeld design bureau, dat maakt het verschil.