Sommige klanten vragen zich wel eens af, wat doet dWork eigenlijk dagelijks? Nee, echt er zijn mensen die dit vragen. Misschien om dat sommige zich afvragen waar ik de tijd vandaan haal. En waarschijnlijk omdat de gene die het vragen, nieuwsgierig zijn.
Okay, wat wij globaal in de week doen:
- Vragen beantwoorden (en soms de meest lastige), dat gaat eigenlijk de gehele dag door (whatsapp, mail en sms).
- Als er een offerte aanvraag binnenkomt, doen wij direct ook een klein onderzoekje (de website, SEO, e.d.) en reageren wij daar vrij snel op. Ook wil ik in de meeste gevallen even langs gaan gewoon om even kennis te maken, daar hecht ik waarde aan, ook al wordt het niets.
- Wij hebben lopen de projecten (dat houdt in dat wij voor klanten een x aantal uur reserveren voor werkzaamheden, programmeren e.d.)
- Wij werken ook whitelabel, dat houdt in dat wij het werk doen voor andere webdesignbureau’s. Zij pronken met ons werk 😉
- Problemen oplossen, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Wij lossen die fouten op, onderhouden de boel en zorgen dat de website soepel loopt, wekelijk zijn wij hier mee bezig voor diverse klanten
- Plannen en starten nieuwe projecten (websites, webshops)
Wij doen redelijk veel voor onze klanten, al zijn wij maar slechts een webdesign bureau. De band die wij hebben met onze klanten is redelijk hecht, dit komt omdat zeker in begin fase wij redelijk veel contact hebben. Naar mate dit contact minder wordt wil dit alleen zeggend at de klant het begint te leren en zich kan focussen op zijn of haar werk.
Wij houden van ons werk, hoe stressvol dit ook soms kan zijn.