Welke betaalproviders voor jouw webshop?

Voor een webshop heb je ook een betaal provider nodig. iDEAL via de bank waar je al lid van bent, Creditcards, PayPal, Afterpay en zo zijn er veel meer betaal providers welke je kan aanbieden aan jouw klanten. Veel keus en vaak te veel om een goede keus te maken. Om nu apart iDEAL, Creditcards, PayPal, Afterpay en veel meer aan te bieden is voor een developer tijdrovend en voor jouw als webshop eigenaar niet te doen aan aanvragen. Wat kan je dan wel doen?

Read More
WordPress website gehackt

Is je WordPress website gehackt?

Is jouw WordPress website gehacked? Wat nu? Google Webmasters meldt dat er Malware is gevonden, in de zoekmachine van Google zie je rare tekens welke niet van jouw website afkomen. En bovendien krijg je in de zoekresultaten de melding: “Mogelijk gehacked”. Wat nu? Met een gehacked website wordt je binnen no-time uit Google gezet en ben je vrij snel je ranking kwijt, tenzij,…

Read More

WordPress voor Magento

Persoonlijk vind ik WordPress een van de beste Content Management Systemen op dit moment. Natuurlijk is Drupal, of Ruby on rails ook een goed systeem maar kosten baten kijkende is WordPress een van de beste op dit moment. Wij beheren een aantal Magento webshops, en vaak wordt de vraag gesteld kan ik ook gaan bloggen, of nieuws schrijven op mijn Magento webshop?

Read More

Terugkerende betalingen instellen op webshop / dienst?

Wist je dat je met iDEAL nu naast normaal betalen voor een dienst, product ook terugkerende betalingen kan ontvangen. Automatische incasso’s of terugkerende betalingen doen we in de meeste gevallen middels een papieren machtiging met handtekening. Voor online ondernemers die hun diensten in de vorm van een maandelijks abonnement of een membership website willen aanbieden is dit altijd een enorm struikelblok geweest.

Read More
Facebook Pixel

Pixel van Facebook toevoegen op jouw website

Met Facebook’s Pixel heb je meer informatie om bijvoorbeeld jouw bezoekers te volgen en wat zij doen. Facebook Retargeting Pixel is er om jouw bezoekers te volgen van af het moment dat zij de website/webshop instappen tot op het moment dat zij de website verlaten. Dit is handig als precies wilt weten wat jouw bezoekers doen en of wanneer je specifieke producten meer aan de man wilt brengen.

Read More

Is jouw website nog niet mobiel vriendelijk?

Al inmiddels ruim een jaar geleden introduceerde Google een nieuw zoekalgoritme. Dit zorgt er voor dat de ranking in Google mede hierdoor bepaald wordt. Is jouw website een niet “mobielvriendelijke website”, kan het zijn dat jouw website minder goed gevonden wordt in Google. Nu ruim een jaar later is 50% van de Nederlandse zoekopdrachten gedaan via een mobiel apparaat.

Read More